Midsommarstång

Film och samtal om Sverige

ABF Kronoberg bjuder in till träffar med samhällsinformation på lätt svenska. Under åtta träffar tittar vi på filmer om samhället och pratar om dem. Första träffen är den 2 november.

Alla är välkomna, både barn och vuxna. Vi bjuder på fika! Ingen anmälan krävs.

Tid: Tisdagar kl 10
Plats: Godsmagasinet, Bergagatan 12, 341 43 Ljungby

Facebook: https://www.facebook.com/events/192492862963934?ref=newsfeed

Datum

jan 04 2022

Tid

10:00 - 11:00

Platser

Ljungby

Arrangör

ABF Kronoberg
Telefon
0372-126 46
E-post
info.kronoberg@abf.se
Webbplats
https://www.abf.se/kronoberg/

Den här webbplatsen använder kakor (cookies)

Vi använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. En del av dessa kakor är tredjepartskakor. Genom att använda vår webbplats accepterar du att kakor används. Läs mer om kakor och hur du kan stänga av dem.